website

Veelgestelde vragen

We hebben de meest gestelde vragen voor je gesorteerd in verschillende categorieën. Als je vraag er niet bij staat, neem dan gerust contact met ons op.

Verzending en levering
- Wat zijn de verzendkosten?
Binnen Nederland en België bieden wij gratis verzending aan op ons gehele assortiment.
- Mijn bestelling is vertraagd
Wij streven ernaar om je bestelling binnen 1 werkdag te verwerken, waardoor we de kans vergroten dat je bestelling binnen 2 werkdagen al in huis is. Helaas gebeuren er soms dingen die we niet in de hand hebben en kan er een klein oponthoud zijn. Heb je het idee dat je bestelling vertraagd is? Neem gerust contact met ons op, onze klantenservice staat altijd klaar om je te helpen en je de info te geven die je nodig hebt.

Bestellen
- Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Nadat je een bestelling hebt geplaatst, wordt deze gelijk doorgestuurd naar ons magazijn en onze medewerkers gaan hiermee aan de slag. Je kunt daarom de bestelling in de meeste gevallen niet meer wijzigen. Wanneer je direct na de order contact opneemt met onze klantenservice, kan de bestelling wellicht nog geannuleerd of gewijzigd worden. Wij adviseren je dan dus ook om dit gelijk te doen. Wij proberen dan zo goed mogelijk je wijziging door te voeren.
- Ik heb een verkeerd adres ingevuld bij mijn bestelling
Wanneer je een verkeerd adres hebt ingevuld bij je bestelling, neem dan direct contact op met onze klantenservice. Wanneer je direct contact opneemt met ons, is de kans het grootst dat wij de bestelling nog niet door hebben gezet naar onze vervoerder en kunnen wij het adres nog wijzigen. Mocht dit niet meer lukken, zullen we er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je het pakket zal ontvangen op het juiste adres. We zullen dan onderling contact moeten houden om tot de beste oplossing te komen.
- Ik wil een product retourneren, hoe doe ik dat?
Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Bekijk voor meer info de ruilen en retourneren pagina voor de handelingen die je moet verrichten om gebruik te maken van het retourrecht.
- Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Wil je je bestelling liever zelf ophalen? Dat kan zeker! Je ziet deze optie misschien niet direct in de betaalomgeving, maar het is geen probleem. Laat ons even van tevoren weten dat je je bestelling wilt afhalen.
- Waar kan ik mijn Track & Trace link vinden?
Bij elke bestelling sturen we je altijd een handige Track & Trace link en code, zodat je precies weet waar je pakketje uithangt. De Track & Trace link en code mailen wij altijd zodra wij je bestelling hebben verzonden, dus check je inbox. Niets gezien? Neem dan ook even een kijkje in je spambox. En als je 'm echt niet kunt vinden, mail ons gerust. Dan sturen we je de link nog een keer!
- Ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen
Als je nog geen bevestigingsmail van ons hebt gekregen, check dan eerst even je spambox. Het gebeurt soms dat onze mailtjes daar per ongeluk in belanden. Niks in je spambox? Geen zorgen, neem even contact met ons op. We zullen dan voor je uitzoeken waarom je nog niks hebt ontvangen en of we je bestelling goed hebben binnengekregen.

Productinformatie
- Ik heb een beschadigd product ontvangen
Als eerste willen wij onze excuses aanbieden, dit is absoluut niet de bedoeling. Wij raden je aan om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen via info@verstelbaredumbbell.nl of via 085 – 109 12 79. Wij zullen je vragen om wat foto’s te sturen van het beschadigde product en hierbij je ordernummer te vermelden. Wij zullen vervolgens contact met je opnemen en hoe dan ook met een gepaste oplossing komen.
- Ik heb een verkeerd product ontvangen
Een verkeerd product is natuurlijk niet iets waar je op zit te wachten, als eerste willen wij onze excuses aanbieden. Neem zo snel mogelijk contact met ons op en wij zullen er alles aan doen om het juiste product op te sturen, mits deze nog op voorraad is. Het verkeerd ontvangen product zul je uiteraard gratis kunnen retourneren.
- Er ontbreekt een product in mijn bestelling
Wanneer er een product ontbreekt in je bestelling, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij vinden het erg vervelend voor je en proberen zo snel mogelijk het ontbrekende product op te sturen, als deze nog op voorraad is.
- Heb ik garantie op de producten van Verstelbaredumbbell.nl?
Voor elk product vermelden we de garantie op de productpagina en/of op onze garantie pagina. Staat het er niet bij of heb je meer vragen? Geen probleem, neem gerust contact met ons op. We vertellen je graag meer! 

Staat je vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op, wij helpen je graag verder!
Liquid error (snippets/cart-drawer line 228): product form must be given a product

Waar ben je naar opzoek?


Populaire zoekopdrachten:  Verstelbare dumbbells  PowerBlock  Uitbreidingssets